Termeni și condiții

CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE A SITE-ULUI ȘI A FORMULARULUI DE REZERVARE

Termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.zuzu-transfer-aeroport.ro sunt aplicabile pentru toți utilizatorii. Utilizarea site-ului www.zuzu-transfer-aeroport.ro presupune acceptarea în totalitate a termenilor și condițiilor expuse în continuare. Dacă nu acceptați informațiile prezentate aici, vă rugăm să nu utilizați acest site.

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conținutul și design-ul www.zuzu-transfer-aeroport.ro, cât și bazele de date accesibile prin intermediul/sau sunt proprietatea S.C. GANDALAGI SRL sunt protejate prin legislația română în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe.

Utilizatorul folosește site-ul www.zuzu-transfer-aeroport.ro pe riscul propriu. S.C. GANDALAGI SRL nu este responsabil pentru daune directe sau indirecte și in special pentru prejudiciul material, pierderea de date sau de program, prejudiciul financiar, rezultate din accesul sau utilizarea acestui site sau a tuturor site-urilor care sunt legate de el. Conform cerințelor legislației în vigoare pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, S.C. GANDALAGI SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

CONDIȚII GENERALE DE CĂLĂTORIE

Rezervările on-line trebuie făcute cu cel puțin 24 ore înaintea plecării pentru a putea fi procesate în timp util. După ce ați efectuat o rezervare on-line, va rugăm să verificați dacă toate datele și orele de călătorie sunt corecte. În cazul în care datele personale sau datele și orele de călătorie au fost completate greșit, pasagerul riscă să își piardă rezervarea pentru locul din autocar (microbuz). Este suficient să vă prezentați la locul plecării cu minim 30 minute înainte de plecare, având în vedere că achitarea și emiterea biletului se fac direct la autocar de către agenți sau de către șoferi.

Călătorul are obligația să se prezinte la locul plecării cu cel puțin 30 de minute înaintea orei prevăzute în mersul orar. Plecările către aeroport nu pot fi întârziate. Pasagerii care se prezintă la microbuz cu mai puțin de 10 minute înainte de ora plecării riscă să își piardă rezervarea pentru locul din autocar (microbuz), fără a beneficia de returnarea integrală sau parțială a tarifului de călătorie. Orice întârziere atrage responsabilitatea unilaterală a pasagerului întârziat. Plecările din aeroport pot fi întârziate din cauza întârzierii călătorilor/avioanelor.

ÎNTÂRZIERI/ ANULĂRI/ MODIFICĂRI

S.C. GANDALAGI SRL va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul și bagajele sale într-un termen rezonabil. Orele indicate pe voucher, în orare și în alte documente, nu sunt garantate și nu fac parte din contractul de transport. S.C. GANDALAGI SRL își declină orice răspundere pentru întreruperea cursei sau pentru întârzieri datorate condițiilor atmosferice sau timpilor de așteptare în situațiile în care traficul este blocat, restricționat sau deviat și (sau) pentru pierderile suferite de către pasager, ca urmare a acestor întârzieri.

S.C. GANDALAGI SRL își rezervă dreptul să anuleze o cursă în cazul unui atac terorist, blocadă, grevă, condiții meteo nefavorabile, mișcări sociale, probleme tehnice ale autocarului (microbuzului) sau alte circumstanțe ce ar putea constitui un impediment pentru efectuarea călătoriei.

BAGAJE

S.C. GANDALAGI SRL nu își asumă nici o responsabilitate pentru transportul bagajelor. Aceasta revine în întregime pasagerului, în afara cazului în care deteriorarea este din vina transportatorului și poate fi dovedită de pasager. S.C. GANDALAGI SRL nu este responsabilă în cazul pierderii sau deteriorării de bunuri și obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de artă, camerele foto, video, computere etc.), aflate în bagajul pasagerilor. Pasagerii au obligația să-și supravegheze bagajele în timpul opririlor, al debarcării sau al îmbarcărilor de pe traseu.

Pasagerii au obligația să depună orice reclamație referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire, la echipaje și să confirme în scris în maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamație ulterioară nu va mai fi luată în considerare.

OBLIGAȚIILE PASAGERULUI

Este interzis pasagerilor: deteriorarea sau murdărirea autocarului (microbuzului), obstrucționarea în orice fel a conducătorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj în îndeplinirea în bune condiții a atribuțiilor specifice, cauzarea de neplăceri sau disconfort călătorilor din autocar (microbuz) sau altor participanți la trafic. Fumatul, comportamentul inadecvat și consumul băuturilor alcoolice în microbuz sunt strict interzise.

S.C. GANDALAGI SRL își rezervă dreptul de a refuza transportul sau de a-l întrerupe fără dreptul la o despăgubire sau rambursare a prețului biletului, în cazul în care pasagerul nu respectă condițiile contractului de transport, încalcă legile pe teritoriul României sau al celorlalte state prin care călătorește, în cazul în care este într-o stare care indică o boală contagioasă, are un comportament necivilizat în autocar sau față de ceilalți călători și pune în pericol siguranța celorlalți călători tulburând astfel călătoria.